Re: Prevodnik napeti / 4 - 20 mA?

www www asrock70@seznam.cz
Čtvrtek Září 10 12:49:44 CEST 2009

Nechci byt nespokojeny kralicek azurit , berte to jako komentar daneho zapojeni
Obvod posouvani 0 na 4mA pocita s ~0 odporem zdroje Input 0-5V , chceteli tak prevodnik ovlivnuje (muze ovlivnovat) prevadenou velicinu.
Pouziti rozdiloveho zesilovace, je obecne pomerne problematicke diky nutnosti parovani odporu atd.
Nicmene pouziti LM358, nepouziti napetove reference pro posun,a obecne pouziti daneho prevodniku to castecne omlova.

Jirka

>Prima, uz to nemusim kreslit. Ten treti operak jsem myslel se zesilenim
1 na spodni strane toho odporu 100R do odporu 20k, pro zvyseni
presnosti, abych si neovlivnil vystupni proud...
Tranzistor pak za IC1A, jako emitorovy sledovac, kvuli vykonove ztrate a
zatizemi operaku bez nej pri napajeni vyssim napetim, protoze na nem
zbyde slusne napeti a pri 20mA... netreba asi psat.

--
Jiri Bezstarosti