Prevodnik napeti / 4 - 20 mA?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Září 10 09:58:32 CEST 2009

Jinak ale k tomu staci 3 operaky chodici od 0V na vstupu i vystupu
(nemusi byt rail to rail), 1 NPN tranzistor, 5 odporu a dejeme tomu dve
keramiky k filtraci napajeni, nepocitam-li tedy
jakysi offset pro 4mA vystupem pro 0V na vstupu, ktery puvodni tazatel
pozaduje. Ono prizvednout (posunout) vstupni napeti zase takova veda
neni, ze? :)

Dost nestiham, ale kdyz to nenamaluje a neposle nekdo jiny, pokusim se
urvat, nakreslit to a poslat sem link, pac jestli tohle nikdo nenamaluje
z operaku, pak nechapu, co tady vubec delame :))).

--
Jiri Bezstarosti