Re: 'dobovy' ziarovkovy displej

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Září 10 06:37:46 CEST 2009

Kdyz zavzpominam na dobu svych studii, v laboratorich jsme meli
pristroj co mel "displej" z nekolika sloupcu, v kazdem sloupci byly
cislice 0-9 a za nimi zarovka. Je pravda ze se to dost spatne cetlo cikcak.

Taky se pamatuji na pristroj z telefonariny ktery mel digitalni displej
udelany z nekolika rucickovych meraku, na kazdem meraku byla pole
s oznacenim 0-9.