OT testova otazka - spravne riesenie, vyhlasenie vitazov, odmenenie nezucastnenych ;-)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Září 10 00:16:13 CEST 2009

Ano. Presnejsie povedane je to logaritmus troch pri zaklade dva (vysledok je samozrejme ten isty).
Aj ked sa na prvy pohlad zda, ze by to mohlo byt 1.5, staci si napriklad uvedomit, ze dve navzajom nezavisle taketo premenne budu mat dohromady 3*3 = 9 stavov, takze 1.5+1.5=3 bity na to nestacia.

wek

PS. Rollfree uvazil retazcovu premennu s obsahom "tri stavy", co je 9 znakov a to je tych 72 bitov. Ja som to nepochopil a myslel som, ze mysli na retazed "stavystavystavy" (t.j. 3x "stavy") ;-)