'dobovy' ziarovkovy displej

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Září 9 22:19:00 CEST 2009

nasiel som ten co som spominal ako prvy, staci sa popozerat v patentoch
z 50-tych rokov :-)
http://www.google.com/patents/about?id=xa9xAAAAEBAJ&dq=3041600
obavam sa ale ze ked si kupim cocky napriklad z dealextreme tak to
nebudem vediet replikovat. Bolo by to ale velmi pekne.
Ten so znakmi vydierkovanymi v plexiskle som tiez nasiel, to by sa mozno
dalo zrealizovat lahsie kedze tam nie je ziadna optika... No nic, pockam
kym dojdes k pocitacu a dame akademicku debatu. Uz mozeme aj OT, tu sa
zajtra oficialne nepracuje, takze je dnes ako keby piatok :-)
b.