Laboratorni zdroj do 30A

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Středa Září 9 09:35:14 CEST 2009

Myslel jsem, že to má být nové - pokud stačí bazarová technika tak je to
samo o něčem úplně jiném.

Jinak ten zdroj Mesit Z-YE 1T/X 40V/40A jsem měl kdysi rozebraný a
vevnitř je elektricky hodně zajímavě řešený - žárné operáky a minimum
součástek ohledně řízení atd. Nemáte někdo náhodou schéma v PDF - mohl
by to být zajímavý inspirační zdroj?

OH