Vlastni spotreba toroidu 200~300VA?

Úterý Září 8 22:47:45 CEST 2009

Měřil jsem to u menších toroidů
http://vaelektronik.cz/bastl/files1/zdroj12v.pdf
a proud u menšího toroidu byl kupodivu větší než u toho většího. Měřil jsem
jen činnou složku, zkoušel jsem s jakým kondenzátorem bude proud nejmenší.
Proud je závislý na kvalitě plechů a nemusí být všechny plechy stejné. Ale v
každém případě jsou orientované plechy o moc lepší než plechy EI.
Anděl

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <honza.kuba@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 08, 2009 9:32 PM
Subject: Re: Vlastni spotreba toroidu 200~300VA?

Z vlastni zkusenosti mohu napsat, ze vlastni spotreba bude  odhadem tak
1-2W. 100W toroid ma v klidu 4,5mA odber a to je cely prikon vcetne
jaloviny.
Takze cinny muze byt mnohem mensi. Merak prikonu z Lidlu se "ani nehne"
, narozdil treba od adapteru k WIFi AP ( trafo 12V/1A ) kde je odber v
klidu 2,6W.
 Ovsem je treba pocitat se spickami pri zapnuti nezatizeneho toroidniho
trafa . ( a pri mereni proudu v primaru si neodprasknout merak )
Myslim, ze si "stdby" malym trafem moc nepomuzete.....
JaKub