OT mirne: kdyz telefonaci delaji kabelaz pro PC

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Září 8 11:21:41 CEST 2009

>Gelová spojka. A nehažte prosím všechny do jednoho pytle. Telekomunikace
>dělám 20let, i strukturky a takhle bych to nikdy nezapojil!

To jsem nechtel zpusobit :-( Ja jen ze mi nevadi, kdyz se clovek
cpe do jineho oboru nebo prace, sam to taky obcas delam, ale
snazim se o tom dozvedet a nastudovat co nejvic abych neco
neposr.... a nebo nebyl za debila.....

Verim tomu, ze tech lidi od telekomunikaci bude daleko
vic v prevaze co budou vedet, ze takhle se to opravdu
nezapojuje, ja jen, ze se do toho hrnuli a nechteli mi to nechat
a pak zapojili to takhle :-D

Zdenek Aster

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4404 (20090907) __________

http://www.eset.cz