Hakko japonska kvalita?

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Úterý Září 8 01:02:43 CEST 2009

Mojimi rukami nepreslo tak vela spajkovaciek, aby som mohol
byt objektivny, poznam skor ked nieco subjektivne "sadne" do ruky
a je s tym radost t(r)avit spajku ;-)

Momentalne mam CT-938 s preciznym vrchom, "modnym" modrym
podsvietenim a hodinami (!) bez zaloznej baterky. Je sice funkcne
vyborna na tie najmensie puzdra, ale kedze spajkovanie pouzivam
sporadicky a nemam ju stale v standby, touto otravnou ficuriou
ukazujucou vacsinou 01/01 00:00 si ma bratia cinania teda neziskaju,
a uz nekupim ziadne zariadenie s hodinami, okrem budika.

Rovnako poznam takych, ktori na Ersu nedaju dopustit.

Snad sa rano ozve niekto kompetentnejsi.

Lubos