Laboratorni zdroj do 30A

Pondělí Září 7 15:14:57 CEST 2009

Zkuste jestli někdo nevyprodává zdroje MESIT, bývaly analogové a modulární co se proudu týče. Napětí je 0 - 40V, plynulá regulace proud nebo napětí. Mně chodí jeden výprodejový už přes 10 let jak hodiny.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Monday, September 07, 2009 3:01 PM
To: HW-news
Subject: Laboratorni zdroj do 30A

Hezke odpoledne,

    hledam nejaky pekny "laboratorni" zdroj napeti s rozsahem 0 - 30V (idealne i vice) ale s proudem 20 - 30A (radeji tech 30A). Bude primarne urceny jako zdroj pro zkouseni opravovanych menicu. Nutnosti je nastavitelne proudove omezeni a take zkratuvzdornost a trvala zatizitelnost. Nechci, aby to po nekolika sekundach provozu vyhorelo.

    Vyzuzala jsem prislib nejakych korun od sefa, takze to neni jiste, ale mozna se to povede. Cenova relace je tak do 20 000 Kc, idealne tak polovicka.

    Vim, ze staci pohledat po webu, ale osobni zkusenost ci doporuceni je nenahraditelna.

    Predem moc dekuji :-)

					Saša K. Svobodová