tepelné trubice

Pondělí Září 7 11:49:35 CEST 2009

Dobrý den,
nevíte někdo kde by se daly koupit tepelné trubice? Chtěl bych něco pro výkon 20W abych výkonovou LED moh umístit do skleněné kouličky (do lustru) a chladič dát mimo. Nacházím jen chladiče pro CPU s tepelnýma trubicema, ale na samotnou trubici jsem nenarazil. Taky už mě napadlo zbastlit něco sám (alespoň na vyzkoušení), jako chladivo použít "plyn do zapalovačů". Jenže nevím jestli uzavření konce trubky měkkým pájením bude dost spolehlivé (možný vznik pórů a únik chladiva). Dá se někde zjistit jaký průřez je potřeba pro určitý výkon?

Anděl