[OT] Jaky HD satelit?

APA navrhpcb@gmail.com
Pondělí Září 7 00:05:19 CEST 2009

Doporucim SUV nebo MPV: ) Kam to nalozite na traktoru, na valnik? :-D

Co se tyka enigmy v ipboxu, tak ani predchozi modely nebyly nikdy doladeny
ani do EOL.

Pokud by existovaly pluginy co ma DM (E2) i na ipbox, tak je to o necem
jinem... Ale na DM kdyz byla nekde chyba, napsal jsem a v brzku to bylo
upravene, nebo mi poradili, jsou tisice vyvojaru a skupin. Na IPBox? Komu
napisete? Vyrobce se asi k tem "piratskym" (viz licence na Crypto a dali
systemy, EMU, AU atd...) hlasit nebude.
ps: nemuzete moc srovnavat zahrivani SD a HD boxu. DM HD bootuje take
dlouho, zjevne tech 30-50MB Flash se musi nacist, rozbalit a Flashky nejsou
prave rychle. Nicmene uptime nekolik mesicu je realne.

ps2: DM ma DVI = HDMI ... netusim, v cem by se to melo lisit od HDMI-HDMI?
Zvuk po tom bezi... Ze je to z duvodu vyhnuti se licencnim poplatkum je
jasne malo lidem.. Vetsina lidi jen rekne WTF na DVI u DM, ale je to tak
lepsi, stroj podporuje TV, PC, SCART YPB rezim...

ps3: jestlize nekdo napise, ze IPBox je stejne vyladeny jako dreambox (co do
logiky ovladani), tak to je na vtip roku, to by se asi ty tezko prodejne
IPBoxy prodavaly vice, nemyslite? Je jich vsude plno a nikdo to nekupuje, to
jsou zase me postrehy. Jasne, kdo si to koupi, tak to vychvali, ja to mel
pujcene na zkousku jako i dalsi hracky a dekuji nechci ani za 1/2 ceny.