Paramety tranzistoru SOA?

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Neděle Září 6 10:26:38 CEST 2009

Asi tazko dokazeme nieco vyberat, nevieme nic o tom co sa ma vlastne spinat.
Ale pri takychto tesnotach nic spolahlive urcite nenajdete.

Ak sa budete pozerat iba z hladiska zisku pri vyrobe, moze sa oplatit. Ked
Vam potom zacnu chodit hromadne reklamacie, asi zmenite trocha nazor.
Aspoň ja ako servisak strasne neznasam take navrhy, kde od zaciatku je jasne
ze to bude smejd. Radit tak zacinajucim adeptom povazujem za sabotaz.
Neviem, ako by sme sa citili napr. vo vytahu, ktory by pri nahodnom zvyseni
zatazenia o nejakych 10% spadol ...

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Ondrej"

A nestačilo by tam dát diodu nebo případně diodu, kondenzátor a odpor -
proč rovnou transil? Ale tak jako uznávám, že v dnešní době je asi
zbytečné "honit" FET na  hranici maximálních parametrů, když se dá
pohodlně sehnat FET na 2x větší napětí s podobnými parametry. I když
možná v téhle aplikaci se to vyplatí - kdo ví ;-)

OH