OT ako vratit shem Fedore?

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Neděle Září 6 07:39:31 CEST 2009

On Sat, Sep 05, 2009 at 11:53:01PM +0200, Jan Waclawek wrote:

> V bode "starting sendmail...". Ale uz aj predtym nastane niekolko vyraznych zavahani, prvykrat pri "bringing up interface eth0".

V tom pripade staci, jak uz tu nekdo psal, pockat na timeout. U sendmailu se takto ceka
asi dvakrat...

> To by mohol byt vynikajuci napad, akurat neviem co je level 1 a ako sa do neho bootuje

Tradicni unixovy init (to, co se stara o spusteni systemu) ma nekolik levelu:
 1 - jednouzivatelsky textovy - pro supervizora
 2 - multiuzivatelsky textovy / bez site
 3 - multiuzivatelsky textovy / se siti
 4 - (nevyuziva se)
 5 - multiuzivatelsky graficky

Dostanete se do toho tak, ze v grubu si date editovat parametry pro spusteni jadra
a na konec pridate " 1".

> (nehovoriac o tom ze netusim, ako sa opravuje nastavenie siete - ja som ju nastavoval cez nejake to klikacie rozhranie co tam maju spravene - ano, hanba na moju hlavu ze neviem kde v /etc je nejaky *.rc co suvisi so sietou... :-( )

Ve Fedore je vetsina nastaveni v /etc/sysconfig/ifcfg-<rozhrani>