[OT] Jaky HD satelit?

APA navrhpcb@gmail.com
Neděle Září 6 00:57:59 CEST 2009

IPBox 9000 a Dreambox to je ponekud rozdil, doporucuji vyzkouset v praxi :-)
V DM vse funguje na prvni pokus a podpora je radove vetsi..

A cena DM neni v HW, ten je celkem obycejny, i kdyz dobre navrzeny, ale vic
jak 2/3 hodnoty je vyvoj SW, porovnejte si, co umi tuctovy HD player a co
umi dreambox, tolik pluginu jinde nesezenete.

Kazdy at si vybere, co potrebuje, ale dokud nema s cim srovnat, tak to neni
ono a nemuze soudit, kazdy se spokoji s trabantem, dokud neridi BMW. Tolik
na vysvetlenou, proc si znalec koupi DM8000 i za 30000 a jeste si mesice
pocka (protoze vetsinou nema zase tolik casu cekat, az IP Box nekdy mozna
pristroje vyladi k pouzitelnosti).