OT ako vratit shem Fedore?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Září 5 23:53:01 CEST 2009

>V jakem bode?

V bode "starting sendmail...". Ale uz aj predtym nastane niekolko vyraznych zavahani, prvykrat pri "bringing up interface eth0".

>Co takhle nabootovat do level 1 a opravit nastaveni site?

To by mohol byt vynikajuci napad, akurat neviem co je level 1 a ako sa do neho bootuje (nehovoriac o tom ze netusim, ako sa opravuje nastavenie siete - ja som ju nastavoval cez nejake to klikacie rozhranie co tam maju spravene - ano, hanba na moju hlavu ze neviem kde v /etc je nejaky *.rc co suvisi so sietou... :-( )

Dakujem

wek