Paramety tranzistoru SOA?

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Září 5 22:38:18 CEST 2009

 5.9.2009, 22:34:07
Presny vypocet ztratoveho vykonu pri spinani je trochu komplikovany,
ale v nejjednodusim priblizeni
P = 0,5 * spinane napeti * spinany proud * strida **)
**) mysleno trvani prechodoveho deje k celkovemu casu

Teplota prechodu = teplota okoli + otepleni tranzistoru

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz