matlab - zapis do textoveho suboru v unix formate

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Září 5 21:02:26 CEST 2009

to som prave pisal ze \n nefunguje lebo zakoncuje riadky dosovskym CRLF
ale subory sa generuju pre unix kde treba len LF.
Nasiel som na internete maly workaround, nie je to tak pekne ale funguje
to. Subor otvorit ako binarny a zapisovat na koniec znak priamo:

fid = fopen(strcat('Y:\DDSsettings.sh'), 'wb');
timestamp=clock;
fprintf(fid, ['#!/bin/sh',char(10)]);
fprintf(fid, char(10));
fprintf(fid, ['# created %d-%02d-%02d
%02d:%02d',char(10)],timestamp(1),timestamp(2),timestamp(3),timestamp(4),
timestamp(5));

dotycny pisal ze v momente kedy sa subor otvori ako textovy uz pre neho
platia \n znaky prislusne danemu systemu na ktorom to bezi. A este tam
bola poznamka ze ludstvo na tomto dementnom probleme uz premrhalo tolko
casu ze je z toho az smutno :-)

b.