Paramety tranzistoru SOA?

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Sobota Září 5 20:29:30 CEST 2009

Chcete ten proud SPINAT nebo REGULOVAT? Pri sepnutem tranzistoru na nem
samozrejme nebude 12V nebo 24V ale I x Rdson. Rdson nezalezi na tom jake
bylo Vds v rozepnutem stavu, ale na napeti Vgs.
Pokud byste chtel mit Vds=12V a zaroven tlacit treba 10A tak hypoteticky v
tu chvili ten tranzistor topi 120W ... Prakticky to samozrejme nevydrzi.
Zahrivat se bude podle grafu na obr. 11 je tam vzorecek. Ta = teplota okoli
(Temperature ambient), Zthja se odecte z grafu, stridu a delku sepnuti vite
vy jako navrhar. Amplitudu vykonu (Pdm = Rdson x I^2) taky.

PK