matlab - zapis do textoveho suboru v unix formate

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Září 5 18:55:53 CEST 2009

zdravim,
mal by som taku vikendovu otazkocku :-) Snazim sa vytvorit v matlabe
textovy subor ktory potom bude pouzity ako script v unixovom prostredi.
Pouzivam funkciu fprintf. Vsetko funguje dobre az na to ze nedokazem
zistit aky formatovaci string ma unixovy koniec riadku. \n ani \r to nie
je :-) Vie niekto pomoct prosim?
Ked si tento textovy subor otvorim v editore a dam ulozit v unixovom
formate tak to samozrejme spravne naformatuje, ale som presvedceny o tom
ze to matlab zvladne rovno.
b.

tu je kusok kodu

fprintf(fid, 'echo "FTWmain"\r');
fprintf(fid, 'command=$1"00060 2 %s %s"\r',FTWmain(1:4),FTWmain(5:8));
fprintf(fid, 'writevme $command\r');
fprintf(fid, '\r');