OT ako vratit shem Fedore?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Září 5 10:00:38 CEST 2009

Zdravim vsetkych,

dalsia kapitola zo sagy "Boj weka s Linuxom".
Pred nejakym casom som tu opisoval nepodarenu instalaciu "trivialneho linuxovskeho programu". Detaily su tu zbytocne, podstatna vec je, ze som vo Fedore (tusim 6) vypol na sieti DHCP a dal som pevnu IP (a pevny gateway a DNS atd.).

Odvtedy som Linuxy nepotreboval, ale teraz som sa pokusil do Fedory nabootovat a zistil som, ze \v urcitom bode toho "pekneho" grafickeho bootu zatvrdne. Pripisujem to prave tej pevnej IP.

Nejake namety ako z toho von?

Mimochodom, na tom istom stroji je aj chodivy Ubuntu, z ktoreho by som teoreticky mohol editovat subory na logickom disku kde je Fedora (aspon si to myslim), ale neviem co a kde.

Dakujem

wek