RE: OT na pátek I: Fyzika pro kuchaře

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Září 4 18:45:11 CEST 2009

Je fakt, ze pristroj pana Frita nebo jak se jmenoval vynalezce fritaku nevlastnime a hranolky, kdyz uz na ne dojde, delame zcela bez oleje na plechu v troube.
Po te co jsem ve streduvidel politicky korektni dokument o 400kg americance, ktera si nikoliv vlastnim pricinenim vypestoval bezmala pultunove sexy telicko a v dobach kdy se jeste zvladala zajit zvazit, do mistniho kovosrotu, (jedina vaha ve meste na jejich ladnych 200kg) cestou zblajzla 8ks americkych burgru , myslim, ze zustanu u sveho zpusobu stravovani.
Holt nejsem in, piji vodu z kohoutku, nejim light veci, margarin povazuji za valecnou nahrazku nevhodnou k konzumaci a mleko, ktere vydrzi rok mi prijde takove nejake divne.

Tom

P.S. On mi cely MCHranolek a jeho celosvetovy uspech prijde takovy nejaky divny. Koho by napadlo, ze kdyz bude prodavat 30ks hranolek za cenu 1kg hranolku v obchode, ze mu tam lidi budou stat fronty a posilat k nemu sve deti slavit narozeniny? Bohuzel nejakeho americkeho kacera, ktery nejspise cely zivot jedl v restauracich s michelinskou hvezdickou a ne me...

>V 1cm oleje jsem snad nikdy nic nesmazil , mi bolo divne nac lide kupuji ta kvanta oleje, kdyz ja vystacim s jednou flaskou skoro na rok :-)

Z Vas by boli americania odchovani na McHranolkach nestastni... ;-)

wek