Re: modelarske servo s linearni posuvem ??

V P vvitty01@seznam.cz
Pátek Září 4 16:05:32 CEST 2009

Od dorazu k dorazu je prebeh v radu 0.5-0.7 vteriny, podle typu serva... takze vysledek bude jeste lepsi nez jste spocital.

Serva s kovovymi prevody a lozisky se daji sehnat i za ty 300 (pro zatiz 10kg/cm), kdyztak se mi ozvete soukrome :-)

V.