pruzne kontakty pro prenos proudu mezi DPS a otocnou casti

Peter Bošnák lajost@zoznam.sk
Pátek Září 4 12:38:59 CEST 2009

Ano.Presne tak.Mám niekde v archíve fotku videohlav s rotačným snímačom
na 8 rôznych signálov ale nepodarilo sa mi ju najsť.Býva tam napájanie
motora videohláv,napájanie predzosilňovača, vychylovanie piezoelementov
(niekedy na dve hlavy,takže dvakrát) a spätná väzba z týchto elementov
cez snímače tlaku (tension gauges).

                                   P.B.

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4394 (20090904) __________

http://www.eset.sk