modelarske servo s linearni posuvem ??

Tomáš Urbanec urbanec@feec.vutbr.cz
Pátek Září 4 13:35:21 CEST 2009

Zdravim, nejsem na modelarska serva expert, ale tady jste zminil podstatnou
informaci, ktera v predchozim dotazu nebyla, a to zivotnost cca 1e6 pohybu,
 to bezne modelarske servo asi neda, kdysi jsem nekde cetl test,  u
ktereho se servo nepretrzite hybalo z jedne krajni polohy do druhe a
myslim, ze prvni se vysypalo po 170hodinach.
Ten elmag ventil ma min mechaniky a proto asi radove dyl vydrzi...
        Tommy OK2PNQ