modelarske servo s linearni posuvem ??

jevem jevem@email.cz
Pátek Září 4 12:03:17 CEST 2009

Tak se budem hádat o ničem.....
Na třetí stranu může vzít MCU třeba s 64k a tam si může implementovat co
chce, tedy pokud to umí.

A otázkou však zůstává, proč sháněl ten převod ?
A já bych to viděl tak, že pro simulaci zdvihu tlačítka, bych použil to
servo napřímo. A právě mne napadlo, že bych to mohl též využít.
Vezmu-li servo s křížem (to co je na hřídeli), tak tím bych mohl přímo
tlačit na tlačítko a mačkat jej. Asi bych nepotřeboval linearizaci, ale na
simulátor prstu mačkajícího tlačítko by mi to stačilo.

Jirka

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 04, 2009 9:38 AM
Subject: Re: modelarske servo s linearni posuvem ??

Takze ma sinusovou a vy mu navrhujete SW linearizaci....

Pak je ale otazkou proc shanel to linearni servo - predpokladam ze
p.Kubat neni tak hloupej, aby nevedel jak spocitat sinus a udelat
kompenzaci.

Na druhou stranu ne vzdy je jednoduche si naimplementovat sinus funkci -
treba do MCU s 0.5kW ROM.

Radek Vicek