OT: Slyseni, (bylo Re: Jeste jednou sluchatka)

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Září 3 08:47:01 CEST 2009

Co se tyka vysokych frekvenci tak pan L. mluvil o interferencich, ktere
vznikaji ve zvukovodech a take v pripade reprobeden pri sireni po
mistnosti kde poslouchate.
Ty zazneje pak modifikuji vysledny zvuk. Celkem bych tomu veril, protoze
pokud si zkusite prehrat treba zvuk cinelu v mp3 na kvalitni aparature
tak je to naprosto jinej zvuk bez ohledu na bitrate.

Musim smutne napsat, ze ty sluchatka od AKG hrajou vyrazne lepe nez moje
stavene reprobedny, ktere jsem se snazil vyladit v ramci moznosti.
Jedine co chybi je ten pusobek nizkych frekvenci na telo (hrudnik), ale
za tim si dojdu kdyz je chut na koncert. ;-)

Co se tyka ruznych UZ plasicu nevim, ale ja zase velmi nelibe nesu
ultranizke frekvence - takze co jsme se prestehovali (7 let) jsem hledal
co to v baraku bruci. Nakonec jsem prisel na to, ze to je 5km vzdalena
velka trafostanice (napaji cele CB a siroke okoli) a take mala trafacka
cca 50m od baraku. Nejhorsi je, ze to nevnimam jako klasickou 50Hz, ale
jako takovou tihu - jako pulzace tlaku kolem sebe - neco jako kdyz jsem
byl na exkurzi v Lipenske prehrade v te vypustni sachte (na mustku) a
kolem me hucelo 50m^3/s.
Za celou tu dobu jsem si na to nezvykl a dost mi to vadi.

Radek Vicek