OT: Slyseni, (bylo Re: Jeste jednou sluchatka)

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Září 3 08:32:26 CEST 2009

Zajimave je take prolinani smyslu , cili "vidite" zvuk. Hojne na
psychedelickych drogach, ale mivaji to lide zcela neintoxikovani :))
Ja kdyz zavru oci a usinam a nahle slysim hlasity zvuk projevi se mi
to jak kdyby bliknutim pred ocima atd..

http://cs.wikipedia.org/wiki/Synestezie

Ale to neni asi to co chces pac je to jen "jina" intepretace mozku ,
ale stale to prijimaji usi.

Ostatne na tom jde videt jak vnimani hudby a zvuku je ciste
subjektivni zalezitost proto honba za gramodeskama a super drahyma
sluchatkama mi prijde zcestna . On takovy koncert v lucerne(ne zombie
Helenky ) je lepsi nez poslouchani sebelepsi aparatury doma .

http://cs.wikipedia.org/wiki/Synestezie

snehulak