pruzne kontakty pro prenos proudu mezi DPS a otocnou casti

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Září 3 06:58:42 CEST 2009

Na pokusy jsem takto pouzil medenou licnu nebo opleteni ze stineneho
kabelu. Pro napajeni to fungovalo dobre. Tezko rici, jak spolehliva
budou data.
Lepsi by mohly byt kartacky, ktere jsou napr. u autodrahy.
Treba se nekdo ozve z nejakym vice profi resenim. V kazdem pripade to
bude chtit utesnit proti prachu.

Zdenek