[SPAM] Re: Dve tiskarny ze sklepa (najdou novy domov?)

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Středa Září 2 15:47:29 CEST 2009

D100M se vyrabela min. ve 2 provedenich.
Puvodni nejstarsi mela celoplechovy kryt bezove barvy.
Pozdejsi verze uz byla v plastu.
Pasky do psaciho stroje (bavlnene) v ni moc nevydrzely, neb je jehly
drtily na nite. Pro se shanely pasky do dalnopisu (z "plastove" textilie).
Komunikaci mela "skoro" stejnou s epsonem, takze v nouzi fungovaly
epsoni drivery.
Jj., kde jsou ty casy, kdy jsem si prekladal dokumentaci z polstiny. :-)
JURP