Rozpoznání externího USB disku notebookem

Miroslav Kalina miroslav.kalina@styrax.cz
Středa Září 2 09:40:19 CEST 2009

Zdravím,

	Mám problém s rozpoznáním externího disku, připojeného přes USB
rozhraní k mému notebooku. Notebook je typu Acer Travelmate 6593 s WinXP,
externí disk je WD Passport 2.5' 250GB, 1 partišna formátována jako NTFS.
Nepoužívám žádný (aktivní ani pasivní) USB hub.
	Pokud nabootuju s připojeným diskem, Windows ho normálně nadetekují
a můžu pracovat s diskem úplně bez problémů, i rychlost čtení i zápisu je
normální. Pokud ovšem nabootuju bez disku a připojím ho až po startu
systému, Windows vyloudí jen klasický zvuk připojení vnějšího zařízení, ale
disk nepřipojí (nevidím ho v Průzkomníkovi), takže s ním nemohu pracovat.
Když chci, musím přebootovat se stále připojeným diskem.
	Nutno podotknout, že podobně se chová i čtečka karet v tomto NB,
ovšem kromě čtení SD karet, ty mohu zasouvat i při běžné práci, ale např. xD
karty přečtu jen po přebootování. Naprosto standardně se chovají všechny USB
flash disky, ty mohu připojovat i odpojovat normálně, systém je vždycky
nadetekuje a umožní s nimi pracovat. Všechna tato popsaná zařízení používám
jako mass-storage.
	Předem děkuji za rady a nápady.... Jde mi o to, abych nemusel pořád
bootovat, když si vzpomenu, že potřebuju nějaká data z ext.disku.

M.Kalina, Brno

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4387 (20090901)

http://www.eset.cz