OT Terapie laserovym svetlem

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Září 2 08:44:25 CEST 2009

Tak jen kdyby nekdo touzil po inspiraci ke stavbe. Dnes jsem zase
studoval ten pristroj co si s nim nasvicuju tu patu. A odkoukal jsem jak
to pulzuje.

Prvnich 2.5  minuty mi sviti 1600+200mW intenzitou 9J/cm^2 a pulzace je
10Hz s plnenim 80% - podle grafu je to obdelnik.

Nasledne jeste druhy program na 30s, kde je intenzita 20J/cm^2 a sviti
se 160+160mW. Prubeh je bez modulace tedy konstantni vykon.

Vsechno bych chapal, ale jak se dopocitaji tech Joulu to teda nechapu.

Radek Vicek