Dve tiskarny ze sklepa (najdou novy domov?)

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Září 1 15:48:01 CEST 2009

Hezke odpoledne,

    mam tu dve staricke tiskarny. K nicemu mi vlastne nejsou, ale je mi
lito je jen tak vyhodit nebo rozebrat.

    Jedna se o Commodore MPS-802 a D-100M. Od te Commodore nemam nic, k
D-100M mam propojovaci kabel.

    Obe jsou v nalezovem stavu, nicmene ta D-100M po pripojeni na sit a
zapnuti, vrci a protahuje papir. Po pripojeni k pocitaci se ji nechce
tisknout, ale mozna je to tim, ze mam na pocitaci jen ECP a s tim si
nerozumi. Jak jinak ji vyzkouset, to nevim. Ale jestli se dobre
pamatuji, tak pred lety tiskla. Tu Commodorku pritahl odnekud bracha a
nikdy jsme ji nedovedli zprovoznit. Commodere pocitace u nas nebyli, jen
Atari a pak PC :-)

    Takze pokud by si je nekdo vzal do sbirky, tak si pro ne muze nekdy
prijit. Nerada bych je ale dala nekomu, kdo je pak rozebere na dily, to
muzu udelat sama.

					Saša K. Svobodová