[OT] Smazani DVD RAM

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Říjen 31 19:22:00 CET 2009

Hm.... nojo, jeden nezdar a DVD-RAM odsoudite.  Je to (nejen) podle me
nejspolehlivejsi medium na zalohy.
Sam je naprosto bez problemu pouzivam. Mam mozna 40 ks, vesmes fotky,
rodinna videa. Samozrejme dablovana na HDD.
Ano, zapis je max. 4x ale neni mi jasne, kam pri zaloze chvatate.
Je snad jedno, jestli bude zaloha za 20 minut, nebo 1 hodinu. Kam se
vsichni honi za 16x, 24x      ...?
JaKub