[OT] Smazani DVD RAM

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Říjen 31 17:41:12 CET 2009

DVD RW je neco jineho. Kdysi jsem s nimi mel take problemy. Bylo to v
pocatcich jejich zavedeni a tak jsem je opustil.
Jiz jsem tady jednou psal, ze jsem rusil cca nusi, (ano, tu klasickou
proutenou), plnou CD a tak jsem je testnul na cteni. Tusim jsem je precetl
vsechny. Levnym DVD moc neverim a priznam se, ze ani tem drazsim i kdyz si
myslim, ze je to casto pristrojem, ktery je ma precist. Kdyz jsme delali
reportaze a vlastni rezii DVD, tak se nam jich vzdy par ks vratilo. Vetsinou
jsme pak komunikovali s majitelem prislusneho DVD prehravace coze to ma za
typ a podle toho poslali DVD. Dnes to jiz neregistruji.
Taky mne stve (jen mirne), ze tu mam rekorder od Panasonicu, ktery sice umi
DVD-RAM, ale od Imotion nebere, zatimco mechanika do PC od Panasonicu je
bere bez problemu. A taky je vybiravy na vypalena DVD. Nechce se mi dnes
resit jestli jsou to + nebo - apod, takze je tu k obcasnemu pouziti zejmena
pro videokazety a originaly DVD. Zbytek strcim do druheho nebo do PC.
Byly proste takove doby. Predpokladam, ze dnesni mechaniky jiz takove
problemy vesmes nemaji. Ja si s temi mymi zatim poradim se vsim a tak jejich
vymenu zatim neresim. I kdyz misto trech pristroju mit jeden je asi vyhoda,
ale...
PS: A hlavne nedam dopustit na mechaniky od Panasonicu, ktere jsou spec. pro
DVD-RAM.
Hezky den Jindra Polivka

Já jsem měl problémy s DVD RW, nešlo s něma nic dělat, nakonec až kompletní
formát přes Nero pomohl, žádná jiná aplikace si neporadila.