[OT] Smazani DVD RAM

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Sobota Říjen 31 10:41:00 CET 2009

Hezke ranko,

    chtela jsem si udelat nejake zalohy souboru a zjistuji neprijemny
fakt. Nejdou mi smazat media DVD-RAM. Vypalovaci program mi rika "Disk
neni prepisovatelny (DVD-RAM)" A odmita se se mnou bavit. Pritom media
jsou relativne nova a maji maximalne pet zapisu, nektera ani to ne.

    Napada nekoho, cim by to mohlo byt? Pripadne, jak je smazat a znovu
pouzit? Cena novych medii je dosti znacna, tak se mi nechce je jen tak
vyhodit.

    Pouzivam Windows XP + CD BurnerXP v posledni verzi. Bylo by idealni,
vyresit tento problem primo v pouzitem OS, snad nebude nutne delat
zazraky s jinymi OS. Na webu jsem vlastne ani nehledala, protoze nevim,
co hledat, jaka pouzit klicova slova.

					Saša K. Svobodová