Low-end stolni multimetr

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pátek Říjen 30 15:23:50 CET 2009

Zdravim,

netusite nekdo, zda vubec nekde rostou stolni multimetry nejnizsi tridy za
rozumne penize? Nepotrebuju merit na osm mist, bohate mi staci 3.5, jde mi o
nahradu tech rucnich, ktere jsou jednak zavisle na baterii (a samozrejme ve
sve vrozene blbosti jsem schopny ho nechat tyden zapnuty, takze kdyz prijdu
do dilny za tyden, musim to vzit oklikou pres elektro), druhak ho obcas v
pracovnim bordelu na stole hledam. Jako normalni meridlo pouzvam nejakeho
4.5 mistneho Metexe, libilo by se mi neco, co se da soupnout do policky, co
bude mit automatickou volbu rozsahu a za co nedam pet tisic...

V tomto ohledu je nabidka ponekud omezena, prestoze rucni pristroje
podobnych parametru se daji koupit za tisicovku. Uz jsem i premyslel o tom,
ze bych neco takoveho koupil a proste to nacpal do spravne skatule, ale
kdybych si mohl usetrit praci, nezlobil bych se.

Nemate nekdo tip?

Pavel Kutina