OT: Synchronizace/sdileni dokumentu mezi 2 a vice PC

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Říjen 30 12:25:04 CET 2009

Používám unison. Automatiku řeším poloautomatikou. Když
probouzím/spouštím a uspávám/vypínám počítač a je dostupný server, tak
se mi provede synhronizace. Ale neptejte si mě na to jak to udělat ve
windows, tam to provádím ručně.
Umí i zálohovat změněné soubory na serveru

ced