OT: Synchronizace/sdileni dokumentu mezi 2 a vice PC

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pátek Říjen 30 10:35:30 CET 2009

On Fri, Oct 30, 2009 at 09:35:33AM +0100, Josef Šíp wrote:
> Snad nebude vadit maly OT, myslim ze podobnou vec urcite resi vice lidi.
>

> Potreboval bych sdilet data mezi 3 PC taka by byly na vsech stale aktualni.
> Napr. Mam PC v praci, doma a server kde by mela byt zaloha, v praci udelam
> nejake zmeny a nez prijdu domu provede se mi pres net synchronizace
> zmenenenych
> dokumentu. Stejny postup i pri zmene dat doma. Synchronizace by mela byt
> automaticka.

Kdyz by to melo byt automaticke, jak vyresite konflikty?

> Existujena to nejaky SW ? nemate nekdo vyzkouseny?

Pro tyto ucely s uspechem vyuzivam subversion (neboli SVN)...
http://subversion.tigris.org/

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net