OT: Patek - Bakalarka nikoliv z Plzne ;-)

Robert Baranka baro@atlas.sk
Pátek Říjen 30 06:59:49 CET 2009

a na kreslenie schem pouzil "pastiersko-banicky" soft
http://www.altium.com/company/contact-directory/en/contact-directory_home.cfm,
vsak...
(altium je naslednik protelu)
vazil by som slova o zaostalych/neschopnych/a pod. prislusnikoch ostatnych
komunit...

Robo

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 29, 2009 9:03 PM
Subject: Re: OT: Patek - Bakalarka nikoliv z Plzne ;-)

29.10.2009, 21:00:48

Uroven dotycneho je zrejme poplatna dobe a mistu. Nejak si nejsem
schopen vybavit jedinou australskou firmu delajici strojarinu nebo
elektrotechniku. Jako by tam vsichni bud chovali ovce nebo tezily
suroviny. Primer o jednookem mezi slepci by pak byl na miste.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz