OT: Patek - Bakalarka nikoliv z Plzne ;-)

Čtvrtek Říjen 29 22:39:29 CET 2009

Jen jsem nakouk na obrázek přijímače - fakt se divím že to chodí :-) Co
pamatuju (už hodně dávno), fotodioda s nějakým hooodně velkým zatěžovacím
odporem pracovala do FETu a mělo to chodit do 10MHz. Nešlo to udělat na
tišťáku (jistě kvůli kapacitám). Koukám že to stále dělají jako vrabčí
hnízdo do pixličky. To fakt nejde vyřešit jinak? Byl to od začátku záměr,
nebo někdo udělal chybu ve výpočtu a pak se mu to povedlo dohnat konstrukcí
a korekcema a všici to teď dělají podle jeho návodu?
Anděl

----- Original Message -----
From: "Petr Kubáč" <petrkubac@802.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 29, 2009 10:10 PM
Subject: Re: OT: Patek - Bakalarka nikoliv z Plzne ;-)

> Zdravim. Trochu stranou: Vypadlo na Vas i neco uzitecneho? Dik.

Jelikoz nad domaci vyrobou laseroveho dalkomeru premyslim uz dlouho a mam
docela jasnou predstavu jak to zkusit - tak jsem nic prevratneho neobjevil -
bohuzel jenom mnoho prikaldu "kovarskych konstrukci" v elektronice - ve
stylu  - fotodioda bez odfiltrovani stejnosmerne slozky konci v bazi
tranzistoru, rizeni proudu (a tudiz citlivosti ) fotodiody = 0

Obecne - problem je prijimac a resenim nejspis bude konstrukce ala
modifikovana prijimaci cast pojitka RONJA http://ronja.twibright.com/ a jeho
propracovanosti se dostupne konstrukce ani zdalky neblizi

Zdravi Petr Kubac