OT: Patek - Bakalarka nikoliv z Plzne ;-)

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Čtvrtek Říjen 29 17:59:21 CET 2009

Tak jsem trochu badal nad doma postavitelnym laserovym dalkomerem pri
pruzkumu jak daleko je konkurence mi z googlu vypadla bakalarska prace z
roku 2001 nad kterou zustava rozum stat

http://innovexpo.itee.uq.edu.au/2001/projects/s348491/thesis.pdf

Bud je to Americka verze nasich pravnich rychlostudentu, nebo vedouci prace
proste neexistoval, nebo nevim.

Jen vybiram prvni co me uderilo do oka
 - Laserova LEDka ma blikat az na 30 MHz a ma paralelne 1uF kond .... str 56
- Z nejakeho vzorecku z literatury mu vyslo ze ma nabijet 33pF kond proudem
33pA - a on tuto hruznost postavil  - misto aby vsechno nasobil milionem a
dostal realnych 33uA do 33uF  - str 40
+ mnoho dalsich

- nakonec konstatoval ze mu nic nefungovalo a je otazka jestli obhajil nebo
neobhajil - pokud byl oponent stejne neviditelny jako vedouci tak mozna ano
- a druha otazka je obhajil by u nas, kdyby se dopustil skolackych chyb na
urovni elektroprumyslovky ??

Zdravi Petr Kubac