Ovladace pro Presto ve Win7 64b

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Čtvrtek Říjen 29 10:08:24 CET 2009

Třeba vetsi baliky typu Autocad se nabízejí jak v 64bit tak v32bit (dostanete dve media). Office 2010 uz také budou i v 64bit verzi a casem bude jiste vice beznych aplikaci v 64bit provedeni. Akorat me zarazilo, ze není k dispozici 64bit verze blbyny jako je Adobe Flash (takze když se clovek rozhodne používat 64bit verzi Internet Exploreru, neprehraje si ani na youtube video)… Kazdopadne uz 64bit XP měli jadro prevzate z Windows 2003 Serveru, takze byly daleko stabilnejsi a i odezvy na při bezne praci byly daleko lepsi (OS Win Server ma preci jenom trosku jina nastaveni priorit procesu, aby v pripade zaseknuti aplikace nelehnul cely systém a tudis byla práce s OS daleko prijemnejsi). Krom toho jsem nekde cetl, ze PRO  pro 64bit verzi OS hovori i to, ze se pouzivaji 64bit ovladace a systemu to da trosku na rychlosti (i když se pouzivaji 32bit aplikace). Dneska bych doma do 32bit systemu uz asi nesel, pokud by k tomu nebyl vylozene duvod kvuli třeba starsimu HW…

MG

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Thursday, October 29, 2009 9:49 AM
To: HW-news
Subject: Re: Ovladace pro Presto ve Win7 64b

Vzhledem k tomu, ze pracuji s fotkama tak je pro me 64b vyhodou uz jen
kvuli lepsi praci s RAM.

A jaky program pouzivas na fotky? Je to 64b nebo 32b? Je mezi 32b a 64b aplikaci viditelny rozdil jako mezi 32b a 64b systemem?
Nejak jsem nepostrehl, ze by se nejak vyrazne nabizely 64b aplikace.

Moc jsem se o to nezajimal ale jestli to ma byt tak zrychlene ja rikas, tak bych to asi i zkusil.

PK