Ovladace pro Presto ve Win7 64b

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 29 10:05:19 CET 2009

Pouzivam Nikon Capture NX 2, ktery je 32b takze v tom ta vyhoda neni,
ale vyuziju cele 4GB RAM co ted mam na PC a ono kdyz ma clovek otevrene
treba nekolik RAWu plus par TIFu (kolem 100MB jeden na disku) tak je
dobrej kazdej kousek pameti.

To cele zrychleni systemu je uz jen bonbonek. Ten nikonackej SW sam o
sobe neni zadnej zazrak co se tyka ergonomie a rychlosti, ale nic
lepsiho na NEF soubory neexistuje. Nemeril jsem to stopkama, ale
subjektivne je to tak 2x rychlejsi - nabeh a otevreni jednoho RAWu.

Radek Vicek