Ovladace pro Presto ve Win7 64b

Jan Martincek jano@martincek.com
Čtvrtek Říjen 29 09:31:58 CET 2009

No je to konecne nieco co sa da pouzivat.
Chvalabohu som Vistu preskocil a nikdy neinstaloval a ani sa s nou nezabaval
- nie som fatalista. W7 som chcel vyskusat ako sa to sprava - predsa len
medzi XP a W7 preslo 8 rokov - tak som bol zvedavy ci WOW osial presiel a
konecne urobili nieco pouzitelne - urobili :))

Len dufam ze to pobezi stabilne aj po roku - teraz mi to ide 2mesiace uplne
v pohode.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snehulak
Sent: Thursday, October 29, 2009 9:05 AM
To: HW-news
Subject: Re: Ovladace pro Presto ve Win7 64b

Zmatek je to jen na zacatku . Jinak opravdu vyborny system, dokonce mu
nedela problem jet na P 4 a 1Gb ram i slabsi notebook s dvoujadrem na
tom jede krasne svizne. Taky tam jde spousta ovladacu z vist aspon ja
na 64bit verzi ultimate jsem nemel ovladace k wi fi sitovce a kupodivu
ty z vist jedou bez problemu.

S tim GUI od linuxu to nevim , to myslite neco jako KDE 4x ? Myslim,
ze narozdil od KDE je to dotahnute do konce, stabilni a funkcni uz
nekde od beta verzi kdezto KDE mi zaclo pripadat pouzitelne az od
verze 4.2...

snehulak