OT: japonsko po druhe

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Říjen 29 09:08:12 CET 2009

Svagrova ma v koupelne taky vyresene topeni IR panelem, ktery je
zabudovan v zrcadle a velmi si to pochvaluje, takze to zas az takova
rarita neni.
Popravde ja bych u nas v praci vyhrivane prkno bral. Vzdy v zime
nejaky chytrak otevre okno a kdyz tam pak clovek prijde a ono je tam
kolem nuly.... mno vetsinou se mu odechce:)
Marek