mini2440

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Úterý Říjen 27 17:06:46 CET 2009

Dekuji za postup, nekam si ho prepisu do budoucna. Podobnym postupem jsem dostal na mini2440 Windows CE 5.0 (i když mi to trvalo dele a bylo to spis metodou pokus-omyl, delal jsem to dle manualu, asi jsem něco přeskočil nebo necemu spatne porozumel - je tezke slepe opisovat prikazy když clovek ani nevi co delaji, ted uz do toho trochu pronikam...). Problem ani tak není, ze bych do zarizeni nedokazal dostat to co na nem bylo když mi prislo od dodavatele (celou flash jsem si před tim prozirave zazalohoval, takze staci zvolit jenom restore), ale rad bych do zarizeni dostal zaklad Linuxu, aby nabehla jenom textova konzole, abych mohl do zarizeni nahrat QT 4.5 (standartne je tam QT2.2, ale proc rovnou nepouzit novejsi). A na QT4.5 bych mel rad postavenou aplikaci.

Nejaky postup pro nahrani QT4.5 (jak uz bylo několikrát zmineno) je zde
http://blog.cor-net.org/embedded/mini2440/qt-45-on-mini2440/

A prave proto potrebuji zarizeni dostat do faze, abych mohl provest zmineny postup...

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of r.vanhara@post.cz
Sent: Tuesday, October 27, 2009 2:30 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: mini2440

Postup instalace linux QTopia:
-prepnout prepinac na pozici NOR flash
- v menu "[v] Download vivi"
- z DNW nainstalovat soubor: supervivi-64M (pozor: nema priponu .bin, takze zrusit masku pri otevirani souboru)
- v menu "[k] Download Linux kernel"
- z DNW nainstalovat soubor: zImage_a70
- v menu "[y] Download root_yaffs image"
- z DNW nainstalovat soubor: root_qtopia-64M.img
- prepnout prepinac na NAND flash
- reset