RE: OT: Kabel skrz barák

DeeJay deejay@email.cz
Úterý Říjen 27 07:59:15 CET 2009

myslim ze Vas scenar je naprosto realny ...
ac to muze vypadat zvlastne, investorovi se vubec nelze divit
predstavte si stavbu kde po sobe vsichni slapou, a kabel to vydrzel do konce
:-)

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Milan B.
Sent: Tuesday, October 27, 2009 1:04 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Kabel skrz barák

Viem si predstavit velmi realny scenar:

- dodavatel ma odovzdat stavbu investorovi v nejakom termine, inac hrozi
tucne penale
- investor ma zabezpecit prekladku u majitela vedenia
- investor alebo telekom sa na prekladku vykaslal (investor mozno
naschval, aby zdrzal dokoncenie stavby)
- ale investor trva na odovzdani v termine, ved zmluva a penale ....
- kedze naklady na opravu par dier v stene a kuska asfaltu su podstatne
nizsie ako penale (a mozno mozu byt vyuctovane investorovi) ....

... nikoho enapadlo, ze obstavat stlp a kabel  mohlo byt jedine riesenie
bezvychodiskovej situacie?

A vsetkym je samozrejme jasne, kto je ten blbec, pologramotni novinari
hykaju blahom, zatial co ten skutocny blbec sa niekde chechta ....

Myslim, ze zodpovedny clovek v tej stavebnej firme si za taketo
rozhodnutie zasluzi skor obdiv.

-m-