Motor do gramofonu NC 580

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pondělí Říjen 26 23:35:46 CET 2009

Tak to vypada, ze by tam slo asi nasledujici...
http://www.regulace.cz/CZ/SM/sm_300-300.html

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Monday, October 26, 2009 11:17 PM
To: HW-news
Subject: Motor do gramofonu NC 580

Zdravim,
dnes jsem poslouchal par desek na gramofonu, ale asi se mi zadrel motor, ktery pohani talir. Zasekl se a kdyz s nim rucne otocim, tak v urcite fazi otocky v nem neco chrasti a jde to ztezka. Zkousel jsem ho rozebrat, ale nemuzu s nej dostat kolecko, ktere pohani reminek a kdo vi jestli to neni cele zalisovane... Nicmene vzhledem k tomu, ze ma cca 23let tak by mozna bylo zdravo ho vymenit. Existuje za to nejaka slusna nahrada? Na motoru je napsano Tesla Litovel CSSR, Synchr. Mot. 1 - typ M307 300ot/min.

Michal Grunt