Re: OT: Keramické nože

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Říjen 26 21:57:39 CET 2009

Pěkné :-) Pro mě trochu moc orientované na vzhled, v takových
případech mě obvykle jímají obavy o funkčnost. Chtěl jsem trochu
zlehčujícím způsobem napsat, že jsou určitě z oceli kalené v netopýří
krvi se střenkou z rohu jednorožce, ovšem vyrazili mi trumfy z ruky,
cituji: "Narwhal Tooth Ivory Handle" :-) :-) :-) Osobně bych
preferoval střenku z polyfenylsulfonu, v kuchyňských podmínkách
nezničitelná, ale bohužel špinavě bílá :-)

Aleš Procháska